fredag 5 oktober 2018

Drawlloween Dag 5 : Laboratory

Paxillius är fjärde generationens stormtrollkarl. Det är hans tur att ta den gamla "Bettan", familjens flygande laboratorium på en tur.

Idag blev jag också klar precis innan midnatt. Även fast jag tecknat på A5 för att spara tid så tar det många fler timmar än vad jag räknat med och jag kan inte kompromissa med kvaliteten heller. Så det är bara att gilla läget och fortsätta i den takt jag hinner.
I denna teckning blev jag si så där nöjd med färgerna och skuggningen. Men jag fick in en massa små spännande verktyg och det gillar jag. Vad tycker du blev bäst?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Två dagar i Kalmar

Eller egentligen bara en. Vi körde upp tidigt på Onsdagen och hann med Regalskeppet kronan innan vi kunde checka in på hotellet. Vi bodde på...