torsdag 4 oktober 2018

Drawlloween Dag 4 : Mushroom

Jag hann klart precis innan lĂ€ggdags 😂 det Ă€r vĂ€ldigt givande att vara en del av den hĂ€r teckningsutmaningen, men jag kom inte ihĂ„g hur lĂ„ng tid det tar att göra en bra teckning! Haha, jag lĂ€r mig igen fast denna gĂ„ng den hĂ„rda vĂ€gen 😉

Dagens tema i #mabsdrawlloweenclub var 'mushroom' och med inspirations-stöd frĂ„n min kompis Robin sĂ„ föddes Chaun Tarelle och My Cetes, med flera, in i massor med spĂ€nnande Ă€ventyr! Lo and behold the first drawing of the book 🍃 🍄 lyckas vi komma pĂ„ en bra storyline sĂ„ tecknar jag en hel bok, Ă€r redan stormförtjust i karaktĂ€rerna! Visst ser de charmiga ut? Tyckte att jag fick till fĂ€rgerna sĂ„ bra i denna bild. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

TvÄ dagar i Kalmar

Eller egentligen bara en. Vi körde upp tidigt pÄ Onsdagen och hann med Regalskeppet kronan innan vi kunde checka in pÄ hotellet. Vi bodde pÄ...