tisdag 2 oktober 2018

Drawlloween Dag 2: Black Cat

Jag anstränger mig verkligen för att inte fastna i "söt"-teckningsträsket. Jag vill styra mina bilder till att bli lite vuxnare i looken och denna blev faktiskt ganska bra. Temat för dagen var Black Cat och jag lyckades kanske inte hitta på den mest intressanta bakgrunden, men jag gillar färgschemat i vart fall. När jag är klar med Drawlloween tänkte jag spara mina 5 favoriter och ge bort resten. Det är så synd när jag har en massa teckningar undanstoppade i mappar bara, kom att tänka på det när min tvillingsyster bad att få en kopia på en teckning jag gjort i A2. Kunde inte kopiera den, så hon får ta originalet helt enkelt (lättare för mig, haha!). Men det är ju mycket roligare om andra blir glada för teckningarna och vill ha dem.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Två dagar i Kalmar

Eller egentligen bara en. Vi körde upp tidigt på Onsdagen och hann med Regalskeppet kronan innan vi kunde checka in på hotellet. Vi bodde på...